Jelena.. ♥

Filed under: Övrigt
Jag kände för att skriva av mig lite så.. here we go..

Ser du det unga kärleks paret på bilderna ovanför? Visst ser de bedorande ut?
 
Jag är så sjukt trött på all drama som har med Jelena och göra. Allt hat de får för att de älskar varandra och gör varandra lyckliga?.. hur fel låter inte det egentligen? det borde ju vara tvärtom. 
Folk har alltid sagt att Selena bara ville ha Justin för hans berömmelse men om det nu var så varför är de fortfarande tillsammans? Man kan se på både Justin & Selena hur lyckliga de är tillsammans. 
 
Justin & Selena vill båda ha ett privat liv men det får dem ju aldrig eftersom folk hackar på dem 24/7 och låter dem aldrig vara ifred.
Varje gång en ny bild kommer upp på dem.. blir folk seriöst galna..
Jag skojar inte det är som att varje gång de är tillsammans, börjar ett krig...
 
Första gången jag såg en bild på Jelena tillsammans, blev jag själv väldigt avundsjuk eftersom jag önskade att det var jag. Men efter några till bilder blev man inte längre avis utan bara glad eftersom när Justin är glad är jag glad.
 
Och som sagt vi är inte här för Justins förhållanden... utan för att stödja han och hans musik!
Men självklart stödjer jag Justin & Selena eftersom hon gör honom glad och det är allt jag vill.
 
Så sjukt svårt att förklara vad jag menar men aja..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med till 100% Jag var också avundsjuk ibörjan men nu tycker jag bara att det är bra :') Superfin blogg btw :D!

2012-06-19 @ 16:03:25
Postat av: hanna

Håller med,och de där var de bästa jag har läst på väldigt länge,Jag känner igen mig precis i de du skrev. Älskar verklige de!<3

Du är så himla fin,Skickade in nyss och såg att du är ju som en modell,och då ska jag säga att du är en snygg modell inte ngn ful! om du förstår hur jag menar?

2012-06-23 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0