- You will always be my number one.

Filed under: Övrigt

That's my boy.. tänke bara skriva av mig lite.
Han kanske inte vet vem jag är men vem fan har sagt att man inte får älska någon för det?
Det är väl upp till mig vem jag ska gilla? och ni vet inte ett skit om honom. 
Som sagt, "You may know his name but not his story."
Tyck vad ni vill om honom men ni behöver inte snacka skit om honom. Jag blir så jävla less på folk som säger onödiga kommentarer om honom eller något annat av ingen anledning. 
En liten elak kommentar om honom kan seriöst förstöra min dag, WHY? jo, vad tror du? - Hur skulle det känns om någon kastade skit smuts på någon du älskar/gillar? - inte så kul va? ne precis.
Han finns ALLTID där för mig när jag verkligen behöver någon - inte personligen men hans musik får mig alltid på bättre humör. Han är faktiskt en av anledningarna till varför jag är den jag är idag.
Min dröm må vara att träffa Justin men jag vill inte bara träffa honom för att - utan jag vill berätta för honom hur han har förändrat mitt liv och tacka honom för allting. Det kanske låter konstigt? Men ingen har bett om din åsikt. Låt mig tycka och tänka vad jag vill.
Jag ser verkligen ingen anledning till att hata den här killen. - han har absolut inte gjort dig ett skit? Han kan väl inte hjälpa att hans dröm gick i uppfyllelse? Människor är så sjukt dryga nu för tiden. Bara för att man inte kan få något behöver man inte trycka ner på andra för det. Show some respect.

love you Justin Drew Bieber.

//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0